Инж. Николай Атанасов – кандидат за народен представител в Стара Загора


Инж. Николай Атанасов – кандидат за народен представител, осми в листата на „Коалиция за България” в 27-ми Старозагорски многомандатен избирателен район.

Инж. Николай Атанасов

Инж. Николай Атанасов

Роден съм град Стара Загора – град с 8000-годишна история. Град на трудовите хора, на прогресивната интелигенция, на поетите, липите и правите улици.
Израснал съм в Стара Загора, живея и работя в моя роден град, обичам моя град и неговите хора.
Завършил съм ВМЕИ „В. И. Ленин” – София със специалност електроинженер.
Като млад специалист започнах работа в ДЗУ-Стара Загора – флагманът, гигантът на производството на електронно-изчислителна техника.
Работил съм като конструктор, началник-цех „Нови производства”, началник-цех ”Специална апаратура”, началник-цех „Мини диск”. Бил съм държавен приемчик на ДЗУ-Стара Загора. Произвеждахме продукция с най-висока оценка „К” – над средно световно равнище!
Създател съм на Клуба за научно-техническо творчество на младежта (ТНТМ) в ДЗУ, в ДСО „ИЗОТ” и Министерството на електрониката. Разработвахме и внедрявахме върхови конструктивни и технологични проекти и изделия. Избиран съм за окръжен съветник в състава на Окръжен народен съвет – Старозагорски окръг. Работех в системата на Комисията по промишлеността, като отговарях за производството и внедряването на стоки за широко потребление в заводите на окръга. Работил съм като Главен инспектор на промишлеността в Комитета за стандартизация, метрология и контрол на качеството.
Бях избран за секретар на Окръжния съвет на Научно-техническите съюзи (НТС) на Старозагорски окръг. Към НТС бях и ръководител на Проектантската организация на НТС. НТС беше един от двигателите на научно-техническия прогрес на Народна Република България!
Винаги съм работил със съзнанието за високата отговорност на българския специалист към своя народ, своя град, роден край, за интересите на България, за доброто на хората.
Продължавам да работя като проектант-консултант.
Член съм на ПП „Нова Зора” по дълбоко вътрешно убеждение. Аз съм българин, патриот и родолюбец, за мен социалната кауза, социалистическата идеология е единствения път за развитие на обществено-икономическите отношения за бъдещето на Човечеството! За развитието на България!
Познавам Старозагоорска област много добре. Знам, че тук има много голям потенциал. Живеят прекрасни хора. Трябва да успеем да възродим Старозагорския край, край с осемхилядна годишна история на човечеството! Да възродим България за нас, за нашите деца и за поколенията! Да защитим земята и държавата си, завещани от нашите предци!

Публикувано на Избори и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

